REKLAMACJE


1. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres AQUAFLOR Michał Kania, ul. Korfantego 13, 41-707 Ruda Śląska. W przypadku niezgodności lub problemów Kupujący jest zobowiązany skontaktować się z naszą firmą.
2. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy lub zwrotu pieniędzy.
3. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny w magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany w ciągu 7 dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.