Wymiana towaru


1. Konsument może wymienić zakupiony towar w Sklepie bez podania przyczyny pod warunkiem że jest on kompletny ( tak jak w momencie otrzymania zamówienia , wraz z pudełkiem , instrukcją itd.) oraz nie nosi żadnych śladów użytkowania , tak aby nadawał się on do dalszej odsprzedaży jako nowy .
2. W przypadku chęci wymiany towaru prosimy o kontakt mailowy na adres e-mail: sklep@aquaflor.pl celem ustalenia szczegółów wymiany oraz potwierdzenia dostępności towaru.
3. Prosimy o odesłanie towaru do wymiany wraz z wypełnionym poniższym formularzem na adres:

AQUAFLOR Michał Kania 
ul. Korfantego 13,
41-707 Ruda Śląska.

4. Prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki .
5. Po otrzymaniu towaru w odpowiedzi na przesłane mailem zgłoszenie wyślemy drogą mailową korektę faktury z prośbą o jej mailowe potwierdzenie. Jeśli wystąpi różnica w cenie pomiędzy wymienianym towarem zostanie to ujęte w korekcie . Zostanie do niej również doliczony ponowny koszt wysyłki towaru do klienta ( ustalony drogą mailową ) oraz w wypadku płatności za wysyłkę przelewem dane do wpłaty.